måndag 6 april 2009

Scrapträsket är ett djupt ett!

Häromkvällen besökte vi våra vänner på Åbroddsgränden 33 i grillsyfte. Så småningom utvecklar sig det hela dock till att bli ett annalkande scrapevent, vilket fick min handsvett att ansamlas en yttersta liten aning. Tack och lov var min nervositet när det väl kom till kritan obefogad då det i kvällens slutända faktiskt visade sig att jag även denna kväll lyckades åstadkomma ett par verk som inte tog en hel evighet att avsluta, utan bara en 3/4 istidsera. Getting faster! Till saken hörde ju också att jag knappast bara kunde sitta och titta på när till och med Mr Cronholm satte igång att ensemblera sin Jiingijamborii-layout, vilken jag tidigare under dagen via Elins Silhouette kontribuerat med en jingii-logo och en smu-logo till.

Kvällen blev av det lyckade slaget. Resultatet förutom ett födelsedagskort till svärmors 51-årsdag (vilket jag tyvärr glömde fota) blev den här intillliggande layouten "Look Sharp!". Det här med att använda sig av s/v samt en kompletterande kontrastfärg i temat är nog något min kära scrapmaster till fru har smittat mig med! Hennes alster, bland annat från samma kväll, hittar ni i vanlig ordning HÄR.

// Danis :D

1 kommentarer:

Anna sa...

Vad fint! Och vilken fin bild på tjejen din :)


Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare totalt:
[Sedan 090331]