tisdag 16 juni 2009

Världshistoriens drygaste arbetsuppgift

Den gulliga lilla listan från Vägverket, vilken dagligen radar upp ca 175 A4-sidor med bilförsäkringar i Sveland, som på ena eller andra sättet ska ändras något lite på, har jag nu för andra dagen i rad tagit mig an. Inte kul. Punkt.

!!!%¤&"¤§&#"¤")/§#&¤%@£¤$@£§$¤¤"/&!!!

Det ska dock sägas att mina skillz i datasystemet Mango har ökat med flera 100% sedan imorse, samt min nivå av insatthet i hur jag exakt går tillväga för att modifiera försäkringarna enligt listan och konstens samtliga invecklade regler. Mitt mål är att jobba självständigt på fredag och det känns idag trots allt ganska lovande, fastän att ca 1/3 av dagens lista såhär vid gå hem-dags fortfarande ligger obehandlad. Lite mer databehandlingsövning bara... DOH! ><

//Danis

0 kommentarer:


Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare totalt:
[Sedan 090331]