torsdag 18 juni 2009

Arbetsveckan till ända!

Jag fick mig en liten åsikt tilldelad här alldeles nyligen. Faktiskt bara för ett par minuter sedan, av den prekära anledningen att jag minsann inte gjort något inlägg idag. Till mitt försvar resonerade jag som så att jag sdan mitt senaste inlägg faktiskt inte hunnit så mycket mer än att jobba, cyklat hem och vänt för att cykla vidare till den påpekande personen ifråga... två gånger om dessutom, för jag glömde ju givetvis fikabullarna hemma! Damnit!

Jaja, hur som helst så är det enda jag möjligtvis skulle kunna skriva om sedan senast att jag helt enkelt avslutat sommarens första Svelandvecka med bravur - Hela dagens VägVÄRKslista genomarbetad helt på egen hand. Började på morgonen och höll på ända till dags ände. Shittans vad det tar tid, men attans vad gôtt när den är tillryggalagd. (Nu kanske folk börjar tröttna på mitt tjat om denna lista. Faktum är dock att ni högst sannolikt tjatat i precis samma omfattning om ni själva suttit i sitsen jag begagnar under mitt "sommarlov"... men jag lovar här och nu att ni ska slippa tjatet i mesta möjliga mån framöver. Nu är det ju liksom vardagspotatis och inte en behagfull nyhet längre. ;)

Nä, nu väntar midsommar med goda vänner i glada jordgubbars lag samt operasångsdebut av undertecknad, på Österlens operascen i Drakamöllan, utanför Brösarp! Verdis La Traviata ska vi i kyrkokören köra oss igenom, flankerade av solister från Köpenhamnsoperan. Nice indeed, i hope!

Glad midsommar!
//Danis

0 kommentarer:


Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare totalt:
[Sedan 090331]