lördag 6 juni 2009

Angående vår lilla warpzone...

Häromveckan konstaterade jag att vår trappuppgång närmast är att likna vid en warpzone där man hamnar i väl valda delar av världen genom att helt sonika röra sig mellan våningsplanen på ett helt avslappnat, adekvat sätt. Man behöver inte ens boka transfer till nån flygplats.

Nu har jag fått det hela bevisat! (Egentligen för flera år sedan av min uppmärksamma fru, men först nu har jag det på bild) Runt vårt hus och på lite andra platser här och var i den närmre omgivningen står parvis stående små gröna rör att finna. Detta kan ju inte vara annat än ett högst levande bevis på att jag befinner mig mitt i en alldeles äkta warpzone!

(I övrigt vill jag bara ursäkta för lite dassig bildkvalitet på denna och många andra bilder men samtidigt förtydliga att denna blogg inte i någon direkt avsiktlig utsträckning utger sig för att vara någon typ av fotoblogg. Här är det tillfällena som oftast gör bilden, inte kameran. Och tur är väl det, för den kamera jag har med mig när tillfällena dyker upp är sällan min Canon utan i tveklöst flesta fall min sunkiga mobilkamera. (Den hänger liksom med när man tar med sig mobilen...) Men vad gör väl det?!
Ha det! //Danis

1 kommentarer:

Elias sa...

Hehe, klockren bild!


Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare totalt:
[Sedan 090331]