fredag 27 mars 2009

Last Day Of July added

Om ni tar en ordentlig titt på en av bilderna i senaste inlägget kan ni skymta allas vår Josse i bakgrunden, bakom allsköns muggar, tepåsar och kycklingar. På grund av detta tilltag känner jag mig skyldig att kompensera. Tyvärr, Josse, kan jag inte gå med på att efterskänka den spetsade kossan med mindre än att du bjuder över Stefan (i riktiga svenska, nutida pengar), men däremot finns nu din Last Day Of July med bland blogglänkarna nere till höger! - Ett i mina ögon, i alla fall utan allt för mycket ironi inblandat, mycket adekvat kompensationssätt!

Ha det så trevligt med barnbarnen ikväll! //Danis

1 kommentarer:

Anonym sa...

haha jag känner mig hedrad att jag nu är addad till dina blogglänkar! tack. och jag ska fundera på om jag tycker kossan är värd mer än en guld tia, vilket jag dock är skeptisk mot. jag blev glad för frasen: "allas vår josse"... haha. tack jag ska ha det bra med barnbarnen ikväll, just nu är dem lugna och fina med varsin godispåse och bolibompa. barn är lättroade dem. // allas er josse!


Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare totalt:
[Sedan 090331]