onsdag 11 november 2009

Ni har väl inte missat...

...att Rymdkakor nu äntligen släppt samtliga sina hits i mp3-format på sin hemsida!? Leta er snarast dit och frossa på, gott folk! :D:D:D

(Egentligen skulle jag skrivit ett inlägg om hur %&!#¤%!&# hopplösa gubbarna på Göinge Bil är på kundservice gentemot kunder de tycks anse att de inte "behöver". Återigen gör däcksnubbarna ett ingrepp utan att överhuvudtaget fråga, vilket gör notan dubbelt så dyr...och det kvittar hur mycket man klagar. Men ett sånt inlägg skulle ju inte göra någon människa glad :(:(:( )
//D

3 kommentarer:

Stefan sa...

Jag undrar vad det är Göinge Bil gubbarna inte "behöver".
Gissar att det tycker att det inte "behöver" meddela åtgärder de "tycker" att de ska utföra på inlämnad bil.
Jag hoppas att du sa till dem att "Jag behöver inte lämna in min bil hos er någon mer gång, det finns andra verkstäder som utför arbetet lika bra, och alla garantier gäller ändå!"

Danis sa...

Just det sa jag inte, för han som jag vanligtvis har som tekniker är bra att ha med att göra, då han känner igen oss och känner till bilen från gång till gång. Han talar om precis vad som behöver göras, visar och förklarar, ringer om något oväntat tillstöter och talar om vad som kostar.
Däremot har jag inte ett uns över för däcksnubbarna eller de andra på bygget som man inte har något som helst kundvärde hos om man inte är minst 50 år gammal och bär kostym.

!%%/&¤!¤!!

Elias sa...

Oj, fete. Måste nog ta en titt då:D


Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare totalt:
[Sedan 090331]