fredag 21 augusti 2009

Avslut!

Slutligen var så även den sista vägverkslistan avklarad för min del. De sista breven är packade, den sista pappersbunten har tvingats ner i den strulande pappersstrimlaren med ett skönljudande makulationsläte. Lite trist att inte komma tillbaka på måndag, men som ganska uppenbart är, mycket skönt att slippa tragga sig igenom den sanslöst enformiga listan vareviga dag!

Sveland-sommaren är nu officiellt avslutad i och med fredageftermiddagsfikat, vilket jag i år dock inte stått för själv. Jag tog istället högst frivilligt del av glass och varma hallon och jordgubbar som serverades av en annan person som också slutar idag. Nice!

Nu återstår bara att avsluta, rensa skrivbordet, mailen och mina dokument på datorn samt avinstallera mina resekamrater Windows Live Messenger och Adobe Photoshop CS4. Lite sorgligt, men oundvikligt! På något sätt hoppas jag på att få återkomma, på ett annat sätt inte. Lönen och arbetsuppgifterna kan på oändligt många sätt bli betydligt bättre, men det är allt ett trevligt ställe att jobba på!

//D

0 kommentarer:


Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare totalt:
[Sedan 090331]