onsdag 19 augusti 2009

Ännu en dag avklarad

Idag tror jag att jag skulle bli mer än lovligt ilsken på alla dessa oändliga mängder bilförsäkringar som skulle annulleras av ena eller andra anledningen! Det fanns till synes ingen ände på högen, hur mycket man än försökte koncentrera sig på att beta av sida efter sida! Likadant igår, hopplöst!
Men till lunch idag fick jag iaf en liten välbehövlig paus i form av lunchbjudning hos Lillsvågern och Svärfar och en okänd katt som utförde sina behov i tallrabatten... men även denna lycka var kort och strax var jag tillbaka vid den gudsförgätna pappershögen och det ryggmördande skrivbordet. AGAIN! Men nu är det iaf bara två dagars ondskefull exercis kvar. Sen vill jag aldrig mer se dylikt arbete igen! (Om de inte frågar, för då får man ju såklart ställa upp som en man för att tjäna ihop sina riksdaler till hushållskassan... Damn >< )
Men nu är iaf den drygaste pappershögen på denna sidan polcirkeln avklarad för idag, och om en stund är det dags att bege sig hemåt för att sedan cykla efter bilen som enligt underrättelse skall finnas någonstans inom en parkeringsruta på Stattena, för att därefter bege sig ut till Vanneberga och utöva lite landskapsarkitektur hos ett par bekanta. Detta i väntan på vettigare typer av heltidsjobb! :)

//D

0 kommentarer:


Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare totalt:
[Sedan 090331]