torsdag 28 oktober 2010

Blixten har slagit ned

Lyssnade precis av ett telesvarmeddelande på min telefon. Det var från Blocket förvaltning AB som hade ringt. Nu hade de tagit emot en intresseanmälan från mig angående lägenheter. Det var i slutet av augusti jag ringde och surfade runt och gjorde intresseanmälningar lite här och var. Lite sent på det, kanske? Damen som ringde var dessutom samma dam som jobbade på Dagon vid mitt förra lägenhetsbyte, för 6 år sedan. Jag hörde för ca 3-4 år sedan av mig till henne angående viss renovering jag då tyckte behövdes i vår lägenhet. Nu först hör jag av henne, från ett helt annat bord. Ingen snabb dam, inte.
//D

1 kommentarer:

Annas glada fotoblogg sa...

Härligt att höra att det är lika bra organisation bland fastighetsbolagen i din stad som i min :)


Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare totalt:
[Sedan 090331]