lördag 3 oktober 2009

Listetta!



Född i onsdags och listetta på http://www.fodda.nu/ i torsdags. I fredags kväll fick jag äntligen den stora äran att hålla min brorson, mr X, i famnen. Något mycket sötare har jag i modern tid mig veteligen inte skådat. Dock undrar vi fortfarande vad X egentligen sedermera kommer att kallas. Varken Sture, Berndt, Bertilsson, Sievert, Larry, Teosof, Tallrik, Jak-Inge, Kåre, Amos, Habakuck, Okvin, Bruno, Nåkkve, Hermod eller några av alla våra andra briljanta förslag gick hem. Lite oförskämt att inte ens överväga saken, men den som väntar får se. Kanske...?


Jaj, hur som helst så skulle jag härmed vilja framföra även ett offentligt grattis till min bror och svägerska till den stora lilla vinsten med stort V!




//D

0 kommentarer:


Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare totalt:
[Sedan 090331]