måndag 19 april 2010

Utdelning


Under kvällens middag ställde sig plötsligt en av mina kollegor (tillika min hotellrumskamrat som i ögonblicket ligger och snarkar i sin säng ett par meter bort) upp och begärde ordet. Det var nämligen så att ett par presenter skulle delas ut, till två nyblivna pappor. Jag och min kollega Anders, som fick sin lilla Felicia för två månader sedan, fick emotta ett varsitt paket och gratulationer. Paketen visade sig innehålla födelsedagståg (såklart) i trä, med siffer- och ljushållare att nyttjas på våra små flickors födelsedagar. En fin present jag och Tuva får tacka så mycket för.
Kanske en något mer seriös present än den 40årspresent jag var med och inhandlade på Clas Ohlson för någon månad sen... (Själv var jag mer inne på att gå till Gamestop och spendera de 400 kronorna då 40-åringen ifråga precis fått ett Wii, men det förslaget gick inte riktigt hem. Suck...)
//D

0 kommentarer:


Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare totalt:
[Sedan 090331]