onsdag 21 april 2010

Boktips inför 27/4

Jag brukar inte så ofta önska mig böcker, och knappt så den här gången heller. Dock har jag som bekant ett av mina största intressen i Photoshop och jag har ett tag letat runt efter en tutorialbok inom området specialeffekter i Photoshop. Nu har jag hittat en jag tycker verkar vettig och som jag därför lägger till i önskelistan. HÄR hittar ni info om Photoshop CS4 - Down & dirty tricks. Författare är Scott Kelby.


En annan intressant bok, på ämnet karaktärsdesign i Photoshop, hittar ni närmre detaljer om HÄR. Digital character painting using Photoshop CS3 är egentligen en helt annan typ av bok så det går alltså bra att köpa bägge. ;)

Givetvis har vi även DENNA bok av Scott Kelby, Photoshop CS4 för digitalfotografer. Bara bra grejer.

//D

0 kommentarer:


Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare totalt:
[Sedan 090331]