onsdag 3 februari 2010

Under lunchen...

...hinner jag meddela att jag sedan senast hunnit jobba med att sätta ihop infopärmar om Citytunneln med gamle herr T, en snart bliven pensionär som semestrar ensam på Thailand och är The Big Boss bland ställets skrivarskrymslen på vinden, strax intill en rejäl kaffemaskin. Jobbet innebar bland annat en flaska Absolut som verktyg för att få bort gammalt klister. Jag har också kollat på mer På Spåret-film, påbörjat arbetet med att kartera ALL järnvägsutrustning längs sträckan Hässleholm-Åstorp i ett exceldokument samt varit på mitt första projektmöte. Som vanligt känner man sig fullkomligt förvirrad av alla begrepp och system man förväntas lära känna på kort tid, men lagom mycket att göra gör en rätt trevlig arbetsdag... Har ännu inte varit ute på stan och ätit lunch med de som behagar göra detta, men jag får väl luska reda på ett häfte för ändamålet lämpliga kuponger så ordnar sig nog det också...
So far, so good. :)
//D

0 kommentarer:


Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare totalt:
[Sedan 090331]