onsdag 3 februari 2010

Rejection right back at ya!

Under det senaste året har jag fått utstå det ena förnedrande sättet efter det andra att få reda (eller helt enkelt inte få reda) på att jag tyvärr inte kom riktigt ända fram den här gången. Varenda gång har jag dessutom, oftast mitt i ett högst opersonligt massutskick, önskats lycka till i framtiden. Just like you care one single bit! Idag fick jag äntligen skicka mitt alldeles egna refuseringsbrev, självklart i allmänt vedertagen, beklagansvärd ton.

“Hej igen, Carina!
Jag meddelar härmed att jag har fått jobb på annat håll. Därför är jag dessvärre inte längre aktuell för ett eventuellt jobb hos er och därmed inte heller för en intervju på måndag 8/2. Jag tackar så mycket för visat intresse och önskar er lycka till med er fortsatta rekrytering!”

Senaste årets skönaste mail, ohotat!  //D

0 kommentarer:


Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare totalt:
[Sedan 090331]