tisdag 20 september 2011

Höstpyssel

Jamen!
Nu är det höst och med den kommer myserysperioden #1. Jag är en sån där person som uppskattar att sitta inne och titta ut i höstmörker som upplyses endast av ett och annat stearinljus samt någon pumpagubbe eller två. *inväntar tråkningar*
Till årets Halloween har jag till min fördel möjligheten att skylla på mitt barn när jag ska välja ut en hygglig pumpa, gröpa ur innehållet och karva fram ett läskigt spökansikte. För visst tycker alla barn att detta är en av höstens höjdpunkter, åtminstone om aktiviteten utförs utanför ytterdörren, där det finns både bilar, cyklar och sophus att leka bland. Vi får se om det blir någon till svärmor i år. Det blev högst uppskattat senast. o_O
Nu behöver jag bara ta reda på när Allhelgonahelgen och dylika tidpunkter inträffar.

//D

0 kommentarer:


Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare totalt:
[Sedan 090331]