onsdag 8 september 2010

Olycka

Kort info: Imorse stod en drös ambulanssjukvårdare och poliser och tittade in under ett stillastående godståg inne på stationen. Jag vill inte veta vad som hänt, men blir informerad om att tillställningen kräver stillastående tågtrafik tillsvidare. En ambulans och en polisbil stod i givakt på järnvägsgatan. En massa folk stod och tog plats överallt. Vis av erfarenheten knatar jag hem efter bilen. På väg till jobbet blir jag omkörd av en ambulans. Väl i Kristianstad kommer jag på det, samtidigt som telefonen ringer. Barnvagnen ligger och sover i bakänden på bilen. Dock inget barn. Jag har ingen nytta av vagnen, men barnet har. Barnet är hemma. Suck.
//D

1 kommentarer:

farbror Bosse! sa...

Jag vet tyvärr vad som hände...


Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare totalt:
[Sedan 090331]