tisdag 16 mars 2010

Cheers! May all goes well for you.

"hello:
I received my apple iphone 3gs 16gb ordered on a online shop ( www.eanmako.com ) today. So exciting , it's genuine and as good as they promised ,but much cheaper than it is in our country .Glad to share this news with you . Cheers! May all goes well for you.
Kind regards"


I knappt ett halvt ögonblick funderade jag på varför BSC skrev till mig på engelska. Sen bannade jag mig själv för att ens ha funderat. Vad är grejen? Varför tror de att någon skulle gå på skiten, trots att texten når mottagaren via bekantas mailadresser? De hade ju i alla fall kunnat försöka anstränga sig för att skriva på korrekt engelska. //D

4 kommentarer:

Cronholm sa...

I hav not båt ani ifone so you dont hav to worrie

Anna sa...

Då är jag snäppet värre! Jag VANN en iPhone idag genom att vara den miljonte besökaren på en random sida! Det är sant! Kolla in min blogg!!! ;)

Elin sa...

Jag håller med Anna om att hennes inlägg var strået vassare. Det är verkligen inte varje dag man har sådan tur som hon verkar ha haft.

Danis sa...

Nu får ni sluta förvirra mig. Jag kan ju för tusan göra bort mig offentligt om ni håller på på det här viset! ;)


Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare totalt:
[Sedan 090331]